Sisselogimise probleemid

Unustatud sisselogimise andmed

Unustasid oma kasutajanime?

Kasuta kasutajanime asemel oma e-maili aadressi.

Unustasid oma salasõna?

Salasõna taastamikseks klikka sisselogimise kasti juures "Unistasid?" linki.

Kas sinu konto on blokeeritud?

See võib olla ajutine blokeering. Sellisel juhul saad klikka sisselogimise kasti juures "Unistasid?" lingil klikates oma salasõna muuta.

Enesevälistus

Kui oled kasutanud enesevälistuse funktsiooni, siis meie klienditugi ei saa sinu kontot avada. Palun oota, kuni enesevälistusperiood lõppeb ning kui sul on endiselt kontoga probleeme, alles siis võta ühendust meie klienditoega.

Korduma kippuvad küsimused

Kas ma saan oma parooli muuta?

Sa saad oma parooli muuta, millal iganes soovid. Logi Unibeti sisse, mine lehele ‘Minu konto’ ja klõpsa nupul ‘Vaata/muuda andmeid'.

Kas ma saan muuta oma kasutajanime?

Kasutajanimi muudab sinu konto unikaalseks ja seda muuta ei ole võimalik.

Kuidas ma avan Unibeti konto?

Konto avamiseks mine registreerumise lehele. See võtab ainult mõne minuti.

Pead sisestama oma isikuandmed, määrama turvaküsimuse ja kasutuskeele. Veendu, et esitatud andmed oleksid tõesed ja täpsed;...

+ Loe veel

Minu konto on blokeeritud. Mida ma tegema peaksin?

Sinu konto blokeerimisel võib olla mitmeid põhjuseid, kuid teatud juhtudel saad sa ise selle probleemi lahendada. Kui sinu konto on blokeeritud sellepärast, et sisestasid salasõna valesti, siis...

+ Loe veel

Kas mul võib Unibetis olla rohkem kui üks konto?

Ei – igal isikul võib olla ainult üks konto.

Kahel (või enamal) inimesel ühes majapidamises võivad olla eraldi isiklikud kontod, aga neile pakutavad boonused võivad olla piiratud.